10 Kasım 2008 Pazartesi

16 Ekim 2008 Perşembe

işlem

1 katarin artı 1 xynal artı 1 c vitamini eşittir örtük nezle.

7 Ekim 2008 Salı

29 Eylül 2008 Pazartesi

işlem

iş hayatı % 0
okul % 10
aşk hayatı %27 %15 %56 %42
aile %67
arkadaş %77

kafa 1500.

25 Eylül 2008 Perşembe

işlem

iyi ofis: zamanında yatan dolgun maaş, az mesai

18 Eylül 2008 Perşembe

kelime

rekreasyon

işlem

3 kelime arkaarkaya sonra uzun bir sessizlik eşittir, sonbahar kasveti filan diyelim.

13 Ağustos 2008 Çarşamba

8 Ağustos 2008 Cuma

5 Ağustos 2008 Salı

işlem_başı boşluk

bir günde tıkladığım tab sayısı çarpı çektiğim of.

kelime

çay

4 Ağustos 2008 Pazartesi

işlem_tatil...

3 geceliğine denizli bir tatile gidersem yol parası 3 gün için çok olur, daha uzun gidersem izin sorun olabilir hadi izni hallettik peki o kadar para var mı hadi o da halloldu diyelim, nereye gidicem, 3 gün bi yerde 3 gün başka yerde yapsam hımmm....

1 Ağustos 2008 Cuma

kelime

ay başı/sonu bir.

işlem sayısal

Maaşın yatmasına kalan gün : 5
Cepte olan para miktarı : 5 ytl

Sayısal lotoda altı tutturma olasılığı:



6! x (49-6)!
------------------- = 1 / 13983816
49!

Getiri beklentisi = İkramiye x Kazanma Olasılığı - Kupon Fiyatı x Kaybetme Olasılığı

Örneğin 50 kuruşluk tek bir kolon ve 1 milyon YTL'lik ödül için bu hesabı yaparsak:

beklenen = 1000000 x 1/14000000 - 0.5 x 0.99999993 = -0.429

nooldu? = gitti paralar.

31 Temmuz 2008 Perşembe

30 Temmuz 2008 Çarşamba

işlem vapur kafası

9.15 vapurunda en üst katta oturanların %20 si uykusuz okuyordu, %20 si radikal ve benzeri, kalanların %10 u kitap, toplamın %50si silent rave kafasındaydı, kafada kulaklık hayallere dalmış, tamamı limanın yanından geçerken vinçlerin gölgesiyle uykusundan uyandı, heyecanlandı, %1 kişi bile tek kelime etmedi yol boyu, hava yine mis gibiydi, tatil kafasına girmişti herkes, utangaç ve hınzır filanlardı, bilin bakalım bunların arasından kim işe geç kalmıştı?

28 Temmuz 2008 Pazartesi

kelime

E-G-E-E-N-O-N-K-R

işlem

1-0-1-1-1-0-1-0-0-0-1

hem de sabahtan beri.

27 Temmuz 2008 Pazar

kelime

D-M-T-R-D-İ-T-E-E-Ü

işlem_cumartesi gecesi kafası...

ay çok yoruldum şekerim...:)
gece saati kurmadan yatarsam 11 gibi kalkarım bi kahvaltı gazete duş muş derken saat 3 olur, 1 saat daha uyurum, öğlen uykusu iyi gelir uyanır yemek yerim, akşam ne olursa artık kısmet, bu durumda pazar gecesi saati kaça kurarım, bkz. sabah kafası

24 Temmuz 2008 Perşembe

kelime

V-S-A-S-A-A-A-M-K-K-L

işlem_8.45

dün akşam değiştirilen mekan sayısı:4
gece eve dönüş saati:4
sabah uyanış saati:8
gün içinde tüketilen tost sayısı:2
kahve sayısı:6
gün içinde değiştirilen mekan/zaman sayısı:5
eve geliş saati:9
joker: yol boyunca elektronik müzik dinlenmiştir.

ulaşılması gereken sayı: sabah 8.45.

başarılar.

22 Temmuz 2008 Salı

20 Temmuz 2008 Pazar

19 Temmuz 2008 Cumartesi

işlem

herifin 600 plağı varmış hele bir arkadaşının 3000! plak başına ortalama 40 ytl desem, hadi bu herifler yolunu bulmuştur 30 desem ortalama (fiyakalı plaklar bu ortalamayı 30 yapıyo bilioz bizde 20ye plak getirttiğinizi) neyse 30 desem, 30 çarpı 3000 eşittir 90.000ytl. yani kassa biraz daha ev alırmış rahat.bi de günde 5 plak dinlese doya doya başka da bişey yapmasa, 3000 bölü 5 eşittir 600 gün eder ki 2 yıl nerdeyse demek bu. PRAVO nihatcım, yine de bu kadar plağın olması ben dahil senin ortamlardaki kızların%80 nini etkiler, o kafandaki jöle o ruhundaki meymenetsizlik olmasa...

kelime

kibele konutları

işlem

acaba canım özgürlükçü ve hatta güzel ve yalnız ülkemde kaç tane web sitesi mahkeme kararıyla kapatılmıştır?

18 Temmuz 2008 Cuma

kelime

masif atak

işlem_ay sonu

kalan paramın üçte biriyle faturları ödersem, akbille gelir gider ve tüm yemekleri ofiste yersem, sadece 20 lirayı geçmeyen bir konsere daha gidebilir ya da 2 haftasonu daha dışarı çıkabilirim ki bu haftasonlarıda belli limitler dahilindedir. İşte tüm bunları yaparsam aç kalmam.güzel işlem oldu.

kelime

portishead

işlem_sabah kafası


gece;
saati 7 ye kur. (garanti)

sabah;

7 çok erken 7.30'a ertele

uyur uyanık işlem;

8 de kalkarsam 8.15 e yetişemem, 8.45 içinde erken 8.15 de uyanırsam 8.45 için 8.30 da çıkarım o zaman 45 dakika daha uyumuş olurum, 5 dakika erken çıkarsam gazete bile alabilirim, akbilim yoksa jeton kuyruğu içinde 5 dakika lazım o zaman 8.20 de çıkmalıyım o zaman 8.15 de uyanmak olmaz o zaman 8 de uyaniim ben yine ama 8.45 e yetişiim.

30 Haziran 2008 Pazartesi